Tuesday, March 4, 2014

yeni tığ işleri

Merhabalar sevgili web sitesi takipçilerimiz. Simdiki yayinimiz yeni tığ işleri.

slmm arkadaşlar herkese hayırlı güzel bi gün diliyorum ben bu sıralar fazla bi paylaşımda bulunamadım cünkü cocuklar evde ve istekleri hiç bitmiyor bilirsiniz neyse bu gün sizlere gecen sene emekbahcemizde yaptığımız tığ işi bebek yeleğini anlatmak istedim acıklamayı ben yapmıştım ve arkadaşlarla örmüştük cok harika bi yelek özellikle kız bebeklere pembe renkte örülürse inanın harika oluyor ben beyaz renkle ördüm ve lif ipiyle örmüştüm harika olmuştu yumuşacık oldu sizlerede tavsiye ederim yapmak isteyen olursa hadi bakalım resimler gelsinnn 


yeni tig isleri 1



yeni tig isleri 2



yeni tig isleri 3



yeni tig isleri 4



yeni tig isleri 5



yeni tig isleri 6



yeni tig isleri 7



yeni tig isleri 8



yeni tig isleri 9



yeni tig isleri 10



yeni tig isleri 11



yeni tig isleri 12



yeni tig isleri 13



yeni tig isleri 14



yeni tig isleri 15



yeni tig isleri 16



yeni tig isleri 17



yeni tig isleri 18yeni tig isleri 19



yeni tig isleri 20
 inş yardımcı olabilmişimdir yapmak isteyenlere kolay gelsinn



Ilginizi Cekebilecek enterasan makaleler : tığ işi havluörnekleri

No comments:

Post a Comment