Tuesday, November 19, 2013

tığ oyaları

Merhabalar degerli site takipçilerimiz. Simdiki yayinimiz tığ oyaları.



Tığ Oyası Örnekleri 2012 - 15 örnek 



Yazma kenarlarına oya yapmak için tığ oyası örnekleri arayanlara 15 örnekten oluşan bu yayınımı hazırladım. Umarım aralarında beğendiğiniz örnekler olur. Ben de bu blogu açmadan önce yazma kenarına oya yapmak için internette araştırma yapmıştım ve bir süre sonra bir blogta çok güzel örnekler bulmuştum. O blogta oya örneklerini bulduğumda çok sevinmiştim ve blog sahibine çok dua etmiştim. Ondan sonra bende elimdeki örnekleri paylaşmak istedim ve benim gibi oya örneği arayanlara faydalı olabilmesi için bu blogu oluşturdum. Ama şimdi paylaşmak istediğim başka elişi örnekleri olduğunda onları da paylaşıyorum :)



tig oyalari 1tig oyalari 2





tig oyalari 3tig oyalari 4


tig oyalari 5tig oyalari 6



tig oyalari 7



tig oyalari 8tig oyalari 9



tig oyalari 10tig oyalari 11



tig oyalari 12tig oyalari 13



tig oyalari 14tig oyalari 15



tig oyalari 16tig oyalari 17



tig oyalari 18tig oyalari 19



tig oyalari 20tig oyalari 21



tig oyalari 22tig oyalari 23



tig oyalari 24tig oyalari 25


tig oyalari 26tig oyalari 27



tig oyalari 28tig oyalari 29



tig oyalari 30tig oyalari 31




Bu konu hakkinda daha detayli bilgi bulabileceginiz guzel bir web kaynagi : yeni cikan oyalar

No comments:

Post a Comment