Saturday, November 9, 2013

BLACKSPADE.COM / TERMAL VE İÇ GİYİMİN ADRESİ !


Herkese merhabalar

Son  zamanlarda kendi adıma konuşmak gerekirse değişim veya riskli ürün grubuna giren bir alışveriş yapamayacaksam mağazalarda pek fazla dolaşmıyorum.Hem vakitsizlikten hemde oturduğum yerden tüm detaylarıyla,stok sıkıntısı yaşamadan alışveriş yapmanın keyfi benim için başka.

Tekstil grubunda aklınıza gelecek her ürünü artık online elde etmeniz mümkün tabi ki bu gruba iç çamaşırı,ev tekstili ve termal giyim ürünleri de dahil.


blackspade com termal ve ic giyimin adresi 1


Blackspade.com benim tesadüfen tanıştığım ana renklerde sade ama rahat çamaşır kullanmayı seven beyler ve bayanlar için ideal ürünleri olan sadece çamaşır grubu değil termal giyim,büyük beden ürünler,ev tekstili ve hamile grubunda da hizmet veren bir marka ayrıca kalitelerine göre de fiyatları oldukça uygun ve hesaplı.


blackspade com termal ve ic giyimin adresi 2


Son dönemlerde piyasada olan naylon karışımlı cilde zararlı kumaşların aksine hava alan yumuşacık penyeleriyle benim çok mutlu ettiler çünkü ne zamandır istediğim dokuda ürünler bulmakta epeyce zorlanıyordum.


blackspade com termal ve ic giyimin adresi 3


Kendileriyle ortak bir çalışma yapmaya karar verince sağolsunlar kendileri beğendiğim ürünleri bana hediye ederek denememi sağladılar yani yukarıda yazdığım şeyler uzaktan değil tamamiyle canlı kanlı test etmem sayesinde size aktardığım görüşlerdir o yüzden içiniz rahat olabilir.

Ana ürün gruplarında termal giyim başlığını oldukça dikkati mi çekti çünkü termal giyim ister spor yaparken ister günlük yaşantımızda rahatlıkla kullanabileceğimiz vücut ısısını dengeleyen ve nemi havaya iletip cildimizin nefes almasını sağlayan lifli kumaşlardan oluşan tekstil ürünlerinden oluşuyor ve sandığımızın aksine blackspade ürünleri iş yaşantımızda bile kullanabileceğimiz şekilde şık.

Yukarıda saydığım bütün hünerleri gösteren bu ürünler eminim çok kalındır beni bunaltır diye düşünmüştüm ama normal zamanda tercih ettiğim atlet tshirtlerden bile rahat ve yumuşak olduğu konusunda size garanti verebilirim.

Sizde rahatınıza düşkünseniz blackspade ürünlerini mutlaka denemelisiniz

Blackspade ailesine tekrar teşekkürler

Sevgiler






No comments:

Post a Comment