Saturday, December 7, 2013

en güzel atkı ve bere modelleri

Merhabalar degerli web sitesi takipçilerimiz. Simdiki makalemiz en güzel atkı ve bere modelleri.


en guzel atki ve bere modelleri 1


Hayırlı Cumalar Sevgili İzleyenlerim!!!


Muharrem Ayının ve Cumanın bereketi ile nasiplenmeyi kısmet etsin yaradan,cümlemize....


Her  hayırda bir şer,her şerde bir hayır vardır derler ya.


"Hayır,Şer" minallah-u teala...


Rabbim hepimizin işlerini hayırlı kılsın.... 


en guzel atki ve bere modelleri 2


Bugün sizlere teyzemin kızlarıma örüp gönderdiği bu güzel bereyi sunmak istiyorum... 


en guzel atki ve bere modelleri 3


Teyzeciğimin ellerine sağlık...Büyük kızıma krem rengi,küçük kızıma da yeşil örmüş...



en guzel atki ve bere modelleri 4


İpi Alize Süperlana-Klasik miş öğrendim...


Yapılışı zor görünsede,açıklandığında kolay...


Biritler örüldükten sonra birbirinin içinden geçiriliyor...



en guzel atki ve bere modelleri 5


Bende Alize dergisini karıştırırken gördüm aynı modeli... 


en guzel atki ve bere modelleri 6


Atkının modelini de çok beğendim... 


Bende berelere takım atkı yapmayı düşünüyorum...


en guzel atki ve bere modelleri 7


Açıklamasını da dergiden aynen çektim...


Umarım yardımcı olur...


Gönlünüzce bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle....



Ziyaret edilmesi gereken guzel yazilar : derya baykal örgü

1 comment:

  1. Bunu benim blogumdan direk çalmışsınız emeğe saygı diye birşey var yazıklar olsun...

    ReplyDelete