Wednesday, December 4, 2013

cikolata pudingli sütlac

Merhabalar sevgili web sitesi takipçilerimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün cikolata pudingli sütlac yazisini paylasmaya karar verdik.
cikolata pudingli sutlac 1






Allah Ne Verdiyse





  • ANASAYFA

  • HAKKIMDA

  • ILETISIM

  • Değmesin Yağlı Boya








  • cikolata pudingli sutlac 2


  • cikolata pudingli sutlac 3


  • cikolata pudingli sutlac 4


  • cikolata pudingli sutlac 5


  • cikolata pudingli sutlac 6








Pudingli sütlac



Gönderen Allah ne verdiyse On 27 Nisan 2012 Cuma 6 yorum








cikolata pudingli sutlac 7
selamün aleyküm .

farkli bir lezzet sizlere

gecenlerde gelen misafirimin eltisi ile konusurken söz arasinda sibelin yapmis oldugu bir sütlac tarifinden bahsetti hemen kafaya yazdim ve uyguladim inanin cok güzel oldu hele kizim bayildi.

sibelcim tesekkür ederim

sana telefon acip sormaya firsatim olmadi affina siginiyorum .ölcüleri kendim uyguladim .

malzeme

1 cay bardagi pirinc

1,5 su bardagi su

1 pk vanilyali puding

1 cay bardagi toz seker

500 ml süt +1 cay bardagi süt

1pk vanilya sekeri

üzerine serpmek icin tarcin

Yapilisi

pirinci yikayip bir tencereye koyup suyu ilave edin kapagi acik olarak orta atesde arada karistirmak suretiyle suyunu cekinceye kadar pisirin

baska bir tencerede sütü kaynamaya birakin

bir kasede bir cay bardagi sütü vanilyayi iyice karistirarak ezin. kaynattiginiz sütün icine sekeri ilave edip karistirdiginiz puding süt vanilya karisimini  ekleyip cirpma teli ile iyice karistirin pisen pirincleri koyup karistirin ocakda bir kez kaynama noktasina gelince ocagin altini kapatin

sicakken servis kaselerine paylastirin üzerine arzu ettiginiz miktarda tarcin serpip soguyunca servis yapin .

afiyet olsun .





Tweet




Pin It









Ziyaret edilmesi gereken guzel makaleler : cikolata pudingli sütlac

No comments:

Post a Comment